ژئوپوز مدل G10 IMU

1590 کاناله و تیلت 60 درجه IMU

قیمت فروش 89میلیون تومان با شرایط نقد و اقساط


گیرندی نسل جدید جی پی اس ژئوپوزG10 بهره مند از پلتفرم برد داخلی سری K8 یکی از دقیقترین و سریع ترین گیرنده های GNSS در جهان می باشد.

این محصول منحصر به فرد داری 5 قابلیت کلیدی است که توسط شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس در سال 2023  به بازار ایران معرفی شده است

در این ویدئو قابلیت های منحصر به فرد این گیرنده را ببینید

پنچ قابلیت کلیدی

جی پی اس ژئوپوز G10 IMU


جی پی اس ژئوپوز جی ده / جی پی اس GEOPOS G10

1- تیلت سنسور IMU بدون نیاز به کالیبراسیون:

گیرنده ی جی پی اس ژئوپوز G10  سری IMU دارای تیلت سنسور مبتنی بر IMU با تکنولوژی جدید INS می باشد که زاویه ی ژالون را درهنگام برداشت تا 60 درجه تصحیح می کند. با استفاده از این تکنولوژی در ژئوپوز جی ده آی ام یو ، میتوانید نقاطی که خارج از دسترس جهت برداشت می باشند را به راحتی به روش مورب گرفت ژالون بر روی نقطه برداشت کرد. تکنولوژی INS در این آپشن ، دقت نقاط برداشتی را تا 1 سانتی متر تضمین میکند .

جهت درک بهتر مفاهیم ذکر شده ، در ذیل فیلم تست و نحوه ی استفاده از سنسور IMU در گیرنده های جدید ژئوپوز را که توسط شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس تهیه و تدوین شده است را ببینید:

نیما لطف الهی 09125756324

همچنین این آپشن برای پیاده سازی نقاط هم بسیار عالی و کاربردی است.زیرا که در هنگام پیاده سازی نقاط زمانی که به فاصله ی نزدیک به نقاط میرسیم به صورت متوالی تراز گرفتن ژالون و جابه جا کردن دقیق آن جهت پیدا کردن موقعیت دقیق نقاط ، کار بسیار سخت و زمان بری است. لذا با تکنولوژی IMU در گیرنده های نسل جدید جی پی اس ژئوپوز G10 تمامی این مشکلات رفع شده و راندمان کار مهندسین نقشه بردار در حین استفاده از گیرنده های سری جدید جی پی اس ژئوپوزG10 چندین برابر بیشتر خواهد شد که این مهم خود در هزینه های تمام شده ی پروژه ها تاثیر چشمگیری خواهد داشت.

2- گیرنده 1590 کاناله با تکنولوژی بیدو پلاس :

گیرنده ی جی پی اس ژئوپوز  G10  قابلیت دریافت و پردازش 1590 کانال از تمامی منظومه های تعیین موقعیت GNSS را داشته و توانایی ردیابی 66 ماهواره را به صورت همزمان دارد.

این مدل با اتکا به تکنولوژی بیدو پلاس میتواند ماهواره های بیدوی چین را از طریق 3 فرکانس مضاعف دریافت کند. طوری که این تکنولوژی باعث رفع بهتر خطای مالتی پث و تداخلات تروپسفوری در گیرنده ی ژئوپوز G10 شده و بهترین وضعیت فیکس را در تمامی شرایط محیطی و نقاط چالشی در اختیار کاربر قرار دهد

جی پی اس ژئوپوزG10

3- نرم افزار رایگان سوروی مستر :

گیرنده ی جی پی اس ژئوپوز  G10  با نرم افزر اندرویدی Survey Master ارائه میگردد که کاملا رایگان بوده و به راحتی از برنامه های بازار اندروید و گوگل پلی قابل دانلود می باشد.

این نرم افزار در حین رایگان و کاربر پسند بودنش ، بسیار حرفه ای و پر محتوا می باشد طوری که تمامی نیاز های کاربر را در تمامی عملیات مهندسی نقشه برداری رفع خواهد کرد.

آپشن های بینظیری مانند پیاده سازی نقاط از روی فایل اتوکد ، برنامه ی سایت کالیبریشن جهت لوکالیزه کردن آنلاین مختصات ، ترسیم عوارض در حین برداشت و… از نقاط قوت این نرم افزار حرفه ای می باشد.

4 – قابلیتهای منحصر به فرد ژئوپوز :

گیرنده ی جی پی اس ژئوپوز  G10  با آنتن منحصر به فرد چوک رینگ هارکسون مدل X100 مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها در رفع خطای چند مسیری بوده و عملکردی مطمئن با ضریب اطمینان 99.9 درصد را دارد. همچنین ماژول هایی نظیر ماژول سیم کارت 4.5G با قابلیت دریافت اینترنت E ، ماژول بلوتوث نسل 5 با طول برد 40 متر، تکنولوژی WebUI در گیرنده های جی پی اس ژئوپوز ، باطری های جدا شونده با قابلیت شارژ با کابل تایپ C ، سبک و یوزر فرندلی بودن این دستگاه دلیل انتخاب هزاران مهندس نقشه بردار در ایران از جی پی اس ژئوپوز می باشد.

باطری جدید ژئوپوز

4 – خدمات و پشتیبانی :

گیرنده ی جی پی اس ژئوپوز  G10  با خدمات و پشتیبانی شرکت تجهیز نقشه پارس به عنوان وارد کننده ی مستقیم محصولات این برند ارائه می گردد.ما در این مجموعه به صورت مداوم و پیوسته سیاست های خدماتی و پشتیبانیمان را بهینه سازی کرده و از بهترین و اصولیترین روش های نوین در جهت خدمات دهی به کاربران استفاده میکنیم .

اگر در محل پروژه هایتان به مشکل فنی برخورد کردید هیچ جای نگرانی وجود ندارد! تیم پشتیبان متخصص ما در کسری از دقیقه با یک تماس تلفنی مشکل شما را حل خواهد کرد. هر چند مجموعه ی ما برای اولین بار در ایران تمامی فیلم های آموزشی استفاده از گیرنده ی ژئوپوز را به صورت جامع و کامل تهیه کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مهندسین نقشه بردای عزیزمان قرار داده است .

همچنین مجموعه ی ما به عنوان بزرگترین وارد کننده ی جی پی اس های نقشه برداری در ایران ، تمامی قطعات و لوازم جانبی دستگاهها ی ژئوپوز را به صورت عمده وارد کرده و در انبار خود در اختیار دارد.لذا اگر گیرنده ی شما هر مشکل فنی و سخت افزاری داشته باشد ، در کمتر از 24 ساعت قطعه ی جدید را به صورت رایگان ( در طول دوره ی گارانتی ) جایگزین خواهد کرد.

5 – نمایندگی های متعدد :

گیرنده ی جی پی اس ژئوپوز  G10  توسط نمایندگی های فروش شرکت تجهیز نقشه ی پارس در سرار کشور ارائه میگردد.

شما میتوانید با انتخاب برند ژئوپوز خدمات پس از فروش و پشتیبانی ما شامل به روز رسانی گیرنده ها ، رفع مشکلات حین انجام پروژه ، تبدیل و محاسبه ی فایل های برداشت شده و همچنین خدمات گارانتی فیزیکی دستگاه را ( درصورت خرابی )  علاوه بر دفتر مرکزی در مرکز استان خود نیز دریافت کنید.

دفتر فروش مرکزی ژئوپوز :

تهران – خیابان مطهری – خیابان لارستان – پلاک 44 – واحد 12 – شرکت مهندسی تجهیز نقشه پارس (مرجع واردات و خدمات ژئوپوز در ایران )

کد پستی : 1595955119

تلفن :

02188911820

02188911821

09125756324