جی پی اس لیزری ونوس

جی پی اس لیزری ونوس

1590 کاناله و تیلت لیزری با برد 15 متری

قیمت فروش 99 میلیون تومان با شرایط نقد و اقساط

این گیرنده توسط شرکت فن آوری ونوس پارس در ایران عرضه شده است.

(کارشناس فروش : 09125756324 نیما لطف الهی)


تلفیقی هوشمندانه از تکنولوژی لیزر و GNSS برای اولین بار در جهان

.

جی پی اس لیزری ونوس جدیدترین تکنولوژی جی پی اس نقشه برداری در دنیا می باشد که با ترکیبی خلاقانه از تکنولوژی لیزر و ماژول قدرتمند پردازش داده های GNSS سری K8 توسط کمپانی SINO GNSS طراحی و تولید شده و این ابزار قدرتمند توسط شرکت فناوری ونوس پارس به ایران وارد شده است.

تکنولوژی لیزر IMU خلاقیتی منحصر بفرد در جی پی اس لیزری ونوس میباشد که مشکلات نقشه برداری در مناطق پیچیده شهری یا مکانهایی که عمومآ گیرنده های عادی GNSS در آنجا امکان تعیین موقعیت ندارند را حل کرده است.

روش کار با جی پی اس لیزری ونوس را در این ویدئو ببینید

جی پی اس ونوس چگونه کار می کند؟


جی پی اس لیزری ونوس  اولین GNSS در جهان است که  نقشه برداری بدون نیاز به ژالون را برای شما فراهم میکند. در این گیرنده  استفاده از تکنولوژی لیزر با دقت میلی متری جایگزین ژالون شده است. گیرنده ونوس دارای 1590 کانال فول GNSS می باشد که قابلیت ردیابی 66 ماهواره را به صورت همزمان داشته و در شرایط کنونی آرایش ماهواره ای بالای 50 ماهواره را ردیابی میکند.

به دو روش می توان با جی پی اس لیزری ونوس نقشه برداری کرد :

روش اول : مانند تمامی گیرنده های موجود در جهان گیرنده  GNSS ونوس را به ژالون متصل کرده و نقاط را برداشت یا پیاده سازی کنید ، در حین استفاده از این دستگاه میتوانید از تیلت سنسور IMU تعبیه شده در دستگاه نیز استفاده کنید

روش دوم :مانند هیچکدام از گیرنده های موجود در جهان ، گیرنده ی جی پی اس لیزری ونوس را از ژالون جدا کرده و هر نقطه ای که در اطراف شما ( تا فاصله 15 متری ) قرار دارد به کمک لیزر سبز رنگ تعبیه شده در زیر گیرنده به صورت UTM برداشت کنید .

تکنولوژی لیزر در جی پی اس ونوس :

تصور کنید در منطقه ای چالشی و شهری در حال عملیات نقشه برداری هستید.قطعا در مکانهایی این چنینی نقاطی را خواهید داشت که عملا گیرنده های GNSS نقشه برداری در آنجا کاربردی ندارد . مانند نقاطی که در زیر سقف هستند یا به هر نحوی در زیر یک کنسول قرار گرفته اند ، ویا نقاطی که در دسترس ما نیستند و امکان گذاشتن ژالون در آن نقاط وجود ندارد و به هر نحوی از دید آسمانی  یا دسترسی کامل جهت برداشت و پیاده سازی برخوردار نیست.

شما میتوانید در این حالت جی پی اس لیزری ونوس را در محلی که دید آسمانی کامل است در دست خود گرفته و فیکس کنید سپس با استفاده از لیزر IMU تعبیه شده در زیر دستگاه نقاط کور را نشانه روی کرده و نقطه را در مختصات UTM با دقت میلیمتر برداشت کنید.

طول قابل قرائت با لیزر در جی پی اس ونوس تا 15 متر می باشد

همچنین این دستگاه را میتوان مانند سایر گیرنده های GNSS به ژالون متصل کرده و به صورت متداول با آن کار کنید.

جی پی اس لیزری ونوس :

تکنولوژی های به کار رفته در جی پی اس ونوس


تکنولوژی لیزر IMU در جی پی اس ونوس باعث شده که این گیرنده منحصر بفرد بتواند نقاطی را که هیچ گونه دید ماهواره ای ندارد  به صورت UTM برداشت کند.

فرض کنیم در یک پروژه ای تعدادی نقطه با استفاده از ژالون به راحتی برداشت شده است. اما نقاطی را داریم که  امکان گرفتن ژالون به دلیل موانع طبیعی یا به دلیل عدم دید ماهواره ای (مانند زیر کنسول ها ، داخل اتاقک ها یا شکست هایی در داخل ساختمان ) وجود ندارد.

در این حالت گیرنده جی پی اس لیزری ونوس را از ژالون جدا میکنیم و حالت دستگاه را به Laser measurment قرار میدهیم تا تنها با فشردن یک دکمه تمام آن نقاط چالشی را با دقت بهتر از 1 سانتی متر برداشت کنیم.

لازم به ذکر است طول مفید لیزر سبز رنگ که در نور خورشید هم به خوبی دیده می شود 15 متر می باشد.

نظرات کاربران در مورد ونوس RTK

کاربران در مورد ونوس چه می گویند؟


آقای مهندس جامی ، مدیر عامل مهندسین مشاور طوس ایجاد:

هر چی در مورد ونوس بگم کم گفتم.آپشن لیزریش باور کردنی نیست. یه ایستگاه بتونی مونو که قبلا استاتیک کرده بودیم رو با لیزر خوندم دقتش عالی بود.البته اسکیل فاکتور رو دستی به دستگاه دادم.من انتظار دقت چند سانتی متریرو داشتم اما دقت بهتر از یک سانتی متر بود.

یه جای دیگه لبه ی یه سد رو با لیزر خوندم و همون نقطه رو با ژالون تراز گرفتم و خوندم دقتش خیلی خوب بود .درود بر شما مهندس لطف الهی

آقای مهندس بیژن صادقی :

رفتیم توی فشم یه جایی بود که کلا رودخونه بود و خیلی از جاها رو نمیشد بریم ژالون نگه داریم چون هم پرتگاه داشت هم خط آب نمیذاشت بریم ما محض اطمینان توتال06 مون رو هم برده بودیم. اما با ونوس همه ی نقاطی که در دسترس نبود رو با لیزر خوندیم .خیلی عالی بود .سرعت کارمون چند برابرشد. حالا که توتال رو هم برده بودیم اومدیم دو تا نقطه رو زمین زدیم با توتال TIE DISTANCE زدیم طولشو گرفتیم اومدیم با لیزر ونوس هم نقطه ها رو خوندیم.

اختلافش حدود هفت میلیمتر بود.دستگاه خیلی خوبیه. ما ازش راضی هستیم

تست جی پی اس لیزری ونوس بخش 1


تست جی پی اس لیزری ونوس بخش 2


تست جی پی اس لیزری ونوس بخش 3


جی پی اس لیزری ونوس :

شرایط فروش گیرنده های لیزر RTK ونوس


گیرنده ی لیزر RTK ونوس به چهار روش فروش و پیش فروش می شود.

روش اول : فروش نقدی تحویل فوری به قیمت 99 میلیون تومان که همزمان با تحویل کالا مبلغ فوق با شرکت تسویه می گردد.

روش دوم : فروش اقساطی تحویل فوری به مبلغ 106 میلیون تومان که مبلغ 46 میلیون همزمان با تحویل کالا و الباقی مبلغ طی 8 فقره چک که هر چک به مبلغ 7.5 میلیون تومان به صورت ماهیانه می باشد.

روش سوم :  پیش فروش به صورت نقدی به مبلغ 95 میلیون تومان با موعد تحویل یک ماهه که مبلغ 25 میلیون تومان به صورت پیش پرداخت همزمان با عقد قرارداد و الباقی مبلغ 70 میلیون تومان همزمان با تحویل کالا تسویه می گردد.

روش چهارم : پیش فروش با شرایط اقساطی می باشد که قیمت مصوب شده برای این روش 99 میلیون و موعد تحویل نیز یک ماهه می باشد. شرایط پرداخت به این صورت است که مبلغ 39 میلیون تومان همزمان با عقد قرارداد و الباقی مبلغ طی 10 فقره چک 6 میلیونی به صورت ماهیانه تسویه می گردد.

جی پی اس ونوس 5

تماس با ما :


شرکت فن آوری ونوس پارس

مرکز خدمات و واردات جی پی اس لیزری ونوس در ایران

تهران – خیابان مطهری – خیابان لارستان – پلاک 44 – واحد 12

09125756324

02188911820

02188911821

5 پاسخ
  1. مهدی گرامی
    مهدی گرامی گفته:

    این دستگاه ونوس یک تکنولوژی فوق العاده برای همکاران نقشه برداری می‌باشد که نقاط غیر قابل برداشت را به راحتی با لیز ، و با دقت باورنکردنی و مورد قبول برداشت میکند

    پاسخ
  2. محسن حاجب زاده
    محسن حاجب زاده گفته:

    با درود و احترام
    در تبلیغات همش حول قابلیت لیزر دستگاه مانور دادید که البته قابلیت کم و بی ارزشی هم نیست ولی راجبه برد دستگاه که قطعه اصلی محسوب میشه هیچ صحبتی نکردید ، میشه یکم اطلاعات در این خصوص بفرمایید ؟
    سپاسگزارم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *